Návrháři často přicházejí s nápady, o kterých si člověk pomyslí, jestli to opravdu myslí vážně. Pojďte se s námi podívat na ty nejaktuálnější a nejpodivnější.
Představivost je něco, čeho je v módním průmyslu až přespříliš. Návrháři často přicházejí s nápady, o kterých si člověk pomyslí, jestli to opravdu myslí vážně. Ano, myslí, a jejich výmysly se stávají módními trendy raketovou rychlostí. Pojďte se s námi podívat na ty nejaktuálnější a nejpodivnější.
Nejznámější značkou, která je známá extravagantními kousky je bezesporu značka Balenciaga. Španělská značka je na trhu již od roku 1919, kdy začínala s róbami pro španělskou rodinu. V dnešní době má ale tato značka zcela jinou podobu. Sází na šokující střihy, které mají za účel vzbudit pozornost. To se značce také daří, jelikož díky své odlišnosti se stala nejvíce populární u mladších generací, zejména u generace Z, ale nejen u ní. Řada světových celebrit si na této značce vytvořila závislost např. Kim Kardashian, Cardi B, Billie Eilish, ale i Nicole Kidman a mnoho dalších.
Máte doma starou nákupní tašku ze supermarketu nebo „síťovku“? Zapomněli jste vyhodit obal od brambůrků? Tak to máte doma aktuální trendy, které Balenciaga představila ve své poslední kolekci. Jen ty od Balenciagy stojí poměrně více, než byste si jen dokázali představit. Kabelka ve tvaru obalu od brambůrků stojí v přepočtu 44 tisíc korun, nákupní taška ze supermarketu necelých 71 tisíc korun a stará dobrá „síťovka“ téměř 21 tisíc korun.
Otevřít v galerii (2)
Kabelka Chips od BalenciagaZdroj: Balenciaga
Kabelka za skla nebo kabelka ve tvaru úst
V módním světě se v poslední době dostávají do popředí dva módní domy, které začaly vsázet také na extravaganci a šokující inovace. Hovoříme o módních domech Coperni a Shiaparelli. Oba domy nebyly v minulých letech až tak známé, ale díky svým pronikavým návrhům si podmanily světový trh. Je libo kabelku ze skla? Není problém! Coperni má v aktuální kolekci jejich nejznámější Swipe kabelku i ve skleněné verzi. Cena této kabelky je srovnatelná s cenou nájmu za pět měsíců, jelikož vychází téměř na 100 tisíc korun, a to není zdaleka nejdražší kabelka. Mezi jedny z nejdražších kabelek by se dala určitě zařadit kabelka od značky Shiaparelli. Jejich zlatá kabelka v atypickém tvaru úst s diamantovým piercingem přijde na neuvěřitelný čtvrt milion korun, tedy 250 tisíc.
Holub za 18 tisíc
Značka JW Anderson se dostala do podvědomí díky známému a oblíbenému seriálu Sex ve městě. V novém pokračování seriálu v jedné z epizod vynesla hlavní postava Carrie, kterou ztvárňuje známá Sarah Jessica Parker, kabelku ve tvaru holuba. Asi nikdo z nás si nedokáže představit na sobě nosit holuba, když je potkáváme dnes a denně a jsou spíše přítěží než módním doplňkem. Opak je ale pravdou. Díky tomuto milníku se stala kabelka ve tvaru holuba jednou z nejžádanějších na trhu. Epizoda, ve které se kabelka objevila, byla odvysílána před rokem a tento trend přetrvává dodnes. Kabelka stojí v přepočtu 18 tisíc korun a není to jediný zvířecí tvar kabelky, který si u této značky můžete pořídit. Značka nabízí také kabelku ve tvaru ježka nebo papuchalka.
Dva tisíce růží v jedné kabelce
Téměř 170 tisíc korun zaplatíte, když si koupíte 2 tisíce živých růží. Značka Thom Browne za tuto cenu nabízí jednu kabelku. Kabelku ve tvaru růže nabízí hned ve dvou velikostech. Za menší velikost zaplatíte o 30 tisíc méně, tedy 140 tisíc. Tyto ceny jsou poněkud zarážející, obzvláště u značky, která působí na trhu teprve od roku 2001. Svoji slávu a postavení na trhu si vydobyla svými koženými kabelkami ve tvarech různých zvířat. Oproti předchozí značce, která se proslavila holubem, si zakládá na preciznosti a dotažených kožených detailech. V nabídce naleznete vedle psa, králíka a ovce i tygra, zebru, geparda a další. Ceny za kabelky ve tvaru zvířat začínají na 64 tisících za kus (pes) a dokáží se vyšplhat až na neuvěřitelných 163 tisíc za kus (medvěd).
Tesla televize ze necelých 200 tisíc
Kabelka od značky Judith Leiber v nás vzbuzuje nostalgii. O cenové nostalgii zde bohužel hovořit nemůžeme, ale o vzhledové nostalgii ano. Kabelka této značky, která je osázená krystaly a stojí v přepočtu 200 tisíc korun, vypadá jako televize, kterou měla v minulosti téměř každá domácnost. Kabelky jsou ikonické svou pevností a krystaly, na kterých si tato značka zakládá. Zalíbení u této značky nalezla např. přední světová zpěvačka Beyoncé, která vynesla hned několik modelů v řádech statisíců. Mimo kabelky ve tvaru televize značka vyrábí mimo jiné kabelky, které symbolizují lahodné pokrmy a drinky např. hotdogy, cupcake, croissant, zmrzlinu, cosmopolitan a řadu dalších.
Otevřít v galerii (2)
Kabelka televize od Judith LeiberZdroj: Judith Leiber
Zdroj: autorský text
Luxusní loft na prodej 3+kk, Praha Modřany, Praha 4
Soubory cookie jsou malé textové soubory umístěné na Vašem prohlížeči. Tento web používá soubory cookie k zapamatování Vašich předvoleb a nastavení, přihlašování, zobrazení přizpůsobených reklam a k anonymní analýze návštěvnosti webu.
V případě, že chete Váš souhlas specifikovat, využijte následující formulář sloužící ke konfiguraci předvolb Vašeho souhlasu. Váš souhlas máte možnost zadat dle Vaších preferencí pole jednotlivých oblastí:
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné zobrazování seznamu oblíbených nemovitostí, působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat Vaše nastavení a preference.
Pokročilé analytické funkce
Pokročilé analytické funkce pracují s anonymními daty o Vaši návtěvě. Nástroje třetích stran (např. Google Analytics) nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek a lépe porozumět, jak Vám stránky přizpůsobit.
Personalizované nabídky
Díky těmto cookies Vám máme možnost zobrazit personalizované nabídky, vybraný obsah a reklamy na webových stránkách třetích stran a na sociálních médiích.