Marta Dancingerová je známá jako herečka a Martin Prágr je ostřílený tanečník Stardance a přeživší Survivora. Jak byl tento pár spokojený s výběrem a mají nějakou taktiku, jak si diváky dostat na svou stranu?
Marto, máte za sebou už nějaké tréninky. Jak jste s Martinem zatím spokojená?
Marta: Já jsem s ním moc spokojená. Myslím si, že jsem nemohla mít lepšího tanečního partnera.
Martin: Hmm, dobře ty. (smích)
Luxusní byt na prodej Praha - 320m, Praha 5
Zobrazit nemovitost
Martine, vy jste v jenom rozhovoru řekl, že byste si představoval Lucku Vondráčkovou jako taneční partnerku. Jak jste tedy s volbou Marty spokojen vy?
Martin: Já nevím, jestli jsem řekl, že jsem si ji představoval, ale já jsem si myslel, že budu mít Lucku. Vlastně Martu jsem měl na takovém až třetím místě, ale vlastně vždycky si říkám, že v životě je všechno tak, jak má být, takže tak to má být.
Na Instagramu jste velmi aktivní. Jako jediný z párů máte vlastní kanál, kam dáváte zákulisní záběry z tréninku. Je to nějaká vaše taktika, jak se divákům dostat do podvědomí, aby při hlasování volili právě vás?
Marta: Asi jsme si spíš říkali, že nechceme Instagram zahltit jenom videi z tréninků, ale zároveň to ty lidi zajímá. Proto jsme vytvořili ten kanál, aby to tam mohli sledovat lidi, kteří to opravdu sledovat chtějí. Kdyby jsme to dávali na své profily, tak tam máme třeba i lidi, které to vůbec nezajímá, takže by je to otravovalo.
Martin: Člověk si vlastně najde tu svou linku k tomu. Najde si tu cestu, že chce sledovat jenom Stardance. Možná to je i pro nás, že na mě pak skáče od každého ta videa z těch zkušeben, kde strávíme pět až šest hodin, a pak když to vidím někde i na sociálních sítích, tak mi přijde, že jsem pořád v práci.
Marto vy jste na Instagramu nebyla zas tak moc aktivní, ale teď s Martinem jste více. Jaké to pro vás je?
Marta: (smích) Já si nemyslím, že jsem nebyla na Instagramu aktivní. Je pravda, že jsem tam jela takovou svou, že jsem tam nechtěla podléhat instagramovým trendům.
Martin: Se mnou podlehla...
Marta: Ale s Martinem to trvalo asi deset minut a mé přesvědčení se zbortila. Pro mě to je taková i škola, jak se ty věci naučit dělat, protože si myslím, že Martin je rozhodně z naší dvojice v tomto mnohem zběhlejší a umí ty věci pěkně a vždycky o nich přemýšlí. Já jsem trošku takový instagramový negramot, tak on mě to učí.
Martin: Podle mě dojdeme vždycky s nějakým nápadem.
Marta: On mě musí vždycky naučit tancování, pak si myslí, že si dá chvíli pauzu, ale já přijdu s telefonem, takže mě zas musí naučit ještě to.
Marin: Heslo ji musím zadat do telefonu.
Prodej luxusního rodinného domu na Praze 6, Praha 6
Zobrazit nemovitost
Marta: Přesně heslo, to už jsme si přece říkali Martine.
Martin: No jo, my už známe vlastně svoje hesla.
Stardance je v přímém přenosu a vy z přímými přenosy moc zkušeností nemáte. Máte z toho strach nebo se naopak na to těšíte?
Marta: Tak nevím, uvidím, co mě to přinese. Já si myslím, že z toho strach mít nakonec budu.
Martin: Jestli to chceš slyšet ode mě, tak budeš.
Marta: Budu. Budu z toho nervózní strašně, ale zatím si to nechci připouštět. Nechci se dopředu toho bát, ale ano, budu.
Martin: Vlastně dneska už bylo strašně zvláštní, jak jsme museli tančit a bylo tady jen pár lidí na sále.
Marta: Je to tak. Tam se nebudu moct najednou soustředit jenom na ty kroky. Tady jsem teď měla něco udělat dvakrát pánví a jenom to, že na mě někdo zahulákal, že se mám podívat na ně, tak jsem úplně přestala tancovat. Takže ano, tohle bude náročné.
Martine pro vás to bude 4. řada v pořadí, které se zúčastníte. Plánujete si dát potom pauzu nebo úplně skončit se Stardance?
Martin: Já už jsem to někde říkal. Zažívám teď poprvé, kdy jsem půl roku, možná víc jak půl roku, vůbec netančil. Já jsem možná měl nějaké vystoupení v lednu, pak jsem byl dlouho pryč a vnímám to tak, že teď mám tu radost z toho tance, jako takovou, že ani nevnímám, že se jedná o nějaký pořad. Nevím jak to nazvat. Prostě jsem čistě na svém tanečním tréninku a užívám si to. To co bude dál, to nevím. Každopádně zjišťuji, že mi bude asi třicet a celý život jen tančím, takže si říkám, jestli by neměla přijít změna a něco v tom životě prožit i jiného. Jako to, že člověk dělá to, co umí, je fajn, ale měl by i v tom životě něco prožít.
Marto vy jste byla královna na jednom vinobraní, protože pocházíte z Moravy. Plánujete být i královnou tanečního parketu?
Martin: Ty jsi byla královna na vinobraní?
Marta: To jsem ti ještě neřekla. (smích)
Martin: To mi musíš říct potom.
Marta: Já myslela, že řeknete královnou znovu toho vinobraní. Neplánuju být královnou parketu, nevím. Já jsem to tady už dneska říkala, že zatím nemám vůbec pocit, že jsem v nějaké soutěži. Já bych to jako královnou parketu teď ještě nenazývala. Já budu ráda, když si pro sebe zvítězím v tom, že se naučím to, co bych chtěla.
Soubory cookie jsou malé textové soubory umístěné na Vašem prohlížeči. Tento web používá soubory cookie k zapamatování Vašich předvoleb a nastavení, přihlašování, zobrazení přizpůsobených reklam a k anonymní analýze návštěvnosti webu.
V případě, že chete Váš souhlas specifikovat, využijte následující formulář sloužící ke konfiguraci předvolb Vašeho souhlasu. Váš souhlas máte možnost zadat dle Vaších preferencí pole jednotlivých oblastí:
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné zobrazování seznamu oblíbených nemovitostí, působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat Vaše nastavení a preference.
Pokročilé analytické funkce
Pokročilé analytické funkce pracují s anonymními daty o Vaši návtěvě. Nástroje třetích stran (např. Google Analytics) nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek a lépe porozumět, jak Vám stránky přizpůsobit.
Personalizované nabídky
Díky těmto cookies Vám máme možnost zobrazit personalizované nabídky, vybraný obsah a reklamy na webových stránkách třetích stran a na sociálních médiích.