Top hledané
Výsledky (0)
Karáty, které uvnitř vás září, odhaluje nový parfém Cartier s diamantovým zábleskem.

Ozdobte své tělo diamanty ukrytými v luxusním parfému Cartier Carat

Martina Šmalclová
17. 9. 2018
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
Cartier Carat

Výbuch rozkoše v barvách duhy

Cartier Carat představuje květinu plnou života, výbuch rozkoše a čerstvost s molekulami radosti nabitými krystalickou energií. Sedm barev duhy – indigo, fialová, žlutá, oranžová, červená, modrá a zelená je zachyceno skrze tóny sedmi vybraných květin – hyacintu, fialky, narcise, ylang ylang, tulipánu, zimolezu a lilie. Ty společně vytváří vůni zcela novou, tak unikátní, jako je sám diamant…

Za parfémem stojí úspěšná Mathilde Laurent

Za luxusním parfémem Carat stojí francouzská parfumérka Mathilde Laurent, která do Cartier nastoupila v roce 2005. Předtím působila ve společnosti Guerlain, kde po boku úspěšného návrháře Jeana-Paula Guerlaina strávila dlouhých jedenáct let.

Cílem Mathilde Laurent bylo vytvořit takový parfém, který bude stejně intenzivní a zářivý jako diamant a rozhodla se k tomu využít zákonů fyziky a difrakce barev.

„Napadlo mě, že na vůni aplikuji princip difrakce: rozptýlené světlo se objevuje jako záblesk duhových barev v diamantu. A tak jsem vybrala sedm krásných čerstvých květin, které společně vytvořily novou květinu, abstraktní, ale živou, jako světlo diamantu. "

Luxusní byt 5+1 k pronájmu, Praha 1 - 168
Luxusní byt 5+1 k pronájmu, Praha 1 - 168, Praha 1

Ve stylu Art deco

Luxusní flakón ve tvaru hranolu je inspirován univerzálním a dekorativním stylem Art deco. Lahvička difraktuje barvy hranolu a zrcadlí jejich odrazy ve skleněných čtvercově řezaných plochách.  

Mini, midi, maxi

Sáhněte po některém ze tří provedení Cartier Carat. Luxusní parfém je k dostání ve třech velikostech – 30, 50 a 100ml. Nejmenší balení pořídíte za cenu 72 dolarů, střední za 105 dolarů a neobjemnější 100ml za necelých 150 dolarů.

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
Cartier
154 avenue des Champs Elysées 75008 Paris France
+33 (0)1 40 74 01 27
Dvě neodolatelně sexy krásky tváří luxusní sportovní značky.

Gigi Hadid & Ariana Grande pro Reebok zobrazují krásu lidské nedokonalosti

Dominika Žejdl
21. srpna 2018
+ Přidat na Seznam.cz
3 minuty

Jestli jste se do dnešního dne vyhýbali posilovně, protože jste nevěděli co na sebe, tak teď se všechno změní. Nová luxusní kampaň v čele s krásnou modelkou Gigi Hadid a zpěvačkou Arianou Grande vás uchvátí. Tyhle dvě krásky spojily své síly s Gal Gadot a Danai Gurira a podporují krásu lidské nedokonalosti v kampani #BeMoreHuman ve sportovním oblečení Reebook. A všechny vypadají ve sportovním oblečení fantasticky. 

Vyberte si a srovnejte názory proti proudu:
Klikněte zde
Dominika Žejdl
módní redaktorka
Klikněte zde
Ornella Koktová
modelka
Móda proti proudu

Názor PROTI PROUDU: Dominika Žejdl

Sportovní oblečení pro každou z vás

Dlouho hledáte to správné sportovní oblečení? Už nemusíte! Reebok s kampaní #BeMoreHuman nabízí luxusní sportovní oblečení pro každou z vás. Teď už je jen na vás, jaké si vyberete. Toužíte po světlém či tmavém oblečení nebo milujete vzory? Zvolte to, v čem se budete cítit pohodlně, sebevědomě a skvěle. 

Nikdo z nás není dokonalý a to je na tom to krásné

Cílem smysluplné a krásné kampaně luxusní sportovní značky Reebok je podpořit krásu lidské nedokonalosti a zároveň oslavit hodnotu žen, které se nebojí jít za svými sny. Každá z žen, které se připojily do luxusní a jedinečné kampaně, chce ukázat, že se musíte přijmout takové jaké jste a neřešit názory ostatních. Všechno je jen ve vaši hlavě a vy se nejdříve musíte naučit mít sama sebe ráda. To je základem úspěchu. 

Prodej bytu 3+kk, Praha Žižkov - 94
Prodej bytu 3+kk, Praha Žižkov - 94, Praha 3

Ženy buďte sebevědomé a přijměte se takové jaké jste

Kampaň Reebook má opravdu hluboký význam a smysl. Samozřejmě podporuje ženy ve cvičení, ale hlavním odrazovým můstkem je pocit - to jak se cítíte. A právě cvičením posílíte své sebevědomí, budete si věřit a je jedno, jak budete chodit pravidelně. Domluvte se svými kamarádkami a běžte společně do fitness centra, vyběhněte ven nebo zajděte na nějakou skupinovou lekci. Není nic silnějšího než ženy, které se navzájem podporují. 

Dominika Žejdl

Názor PROTI PROUDU: Ornella Koktová

Reebok se vrací na scénu a s ním i další klišé poselství...

Kde bych asi začala. Všichni víme, že v dnešní době gigantické značky typu Nike, Adidas či Puma válcují sportovní trh hlavně pomocí známých tváří a nejrůznějších influencerů z celého světa. A Reebok? Docela se poslední léta držel stranou a tak nastal čas vše rychle napravit.

V současnosti nejvíce hýbe světem poselství typu “Buďme všichni spokojení se svým tělem!”, “Každý z nás je výjimečný!” nebo “Šiřme lásku a nadšení k životu samému!”. Ale co si budeme nalhávat. Většina z nás není 100% spokojená s vlastním tělem. Buďto z lenosti a nebo třeba z důvodu, že makáte 12 hodin denně kupříkladu ve vlastní firmě a na další rýsování do plavek moc času nezbývá. Proto mě tyto klišé poselství vždycky nadzvednou ze židle, protože jsou to prostě malé plíživé lži, co mají za úkol jen prodávat. Tady jsou zřejmě cílovou skupina teenageři, protože dospělé lidi Ariana Grande opravdu nepřiměje koupit si šedé tepláky na gumu.

A co vidíme u značky Reebok? Zcela obyčejné legíny nebo tepláky zkombinované se zcela obyčejnými topy o ničem. Ale pozor, máme tu přece hashtag  #BeMoreHuman! A to znamená, že je to přece jenom něco víc extra. Zkrátka a dobře, zapomeňme na tento omyl a raději si nic od Reebok nekupujme. Protože kdyby přece jen ano, ve finále budeme mít zcela stejně znuděný výraz, jako má v té oné reklamě třeba již zmíněna “spoluautorka” Gigi… 

 
Ornella Koktová
Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze