Top hledané
Výsledky (0)
Kampaň na doplňky, ve které si budete všímat všeho jenom ne doplňků.

Roboti, nahota a polohy z Kámasútry! Kontroverzní módní kampaň hýbe světem!

Martina Šmalclová
8. 8. 2019
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta

S kůží na trh

Správně mířený tah, nebo pořádný krok vedle? Nová kampaň Y/Project, za kterou stojí kreativní ředitel Glenn Martens a antverpský umělec a režisér Frederik Heyman, se nebojí jít s kůží na trh!  Hlavní roli v ní hrají nejen luxusní doplňky, ale i nazí roboti oddávající se rozkoši. Co když jsou ale doplňky, které mají být ústředním tématem, vlivem šokujících prvků odsunuty na druhou kolej? Jde tady pak ještě vůbec o módu?!

Mistr multimediální tvorby Frederik Heyman, který stojí za kampaněmi i dalších významných značek jako Mercedes-Benz, Diesel, Kenzo, Nike, Mugler nebo Iris van Herpen, rozhodně ví, jak upoutat pozornost. A není právě tohle tím hlavním, o co v reklamních kampaních primárně jde? Tentokrát si ale duo Frederik Hemyan a Glenn Martnes ukrojilo poněkud větší sousto, které ne každý puritán s chutí polkne.

Volnomyšlenkáři a puritáni, spojte se

Ať už patříte k zapřisáhlým puritánům nebo naopak k nic neřešícím volnomyšlenkářům, kontroverzní a strhující kampaň Accessories AW19 vás natolik ohromí, že si ji budete muset přehrát nejspíš ještě jednou. Jak se říká, opakování je matka moudrosti. Je tedy víc než možné, že podruhé už doplňkům část pozornosti věnujete, a to je od odvážných tvůrců skutečně mistrovský tah! 

Prodej luxusní vily, Praha 6 Hanspaulka – 748
Prodej luxusní vily, Praha 6 Hanspaulka – 748, Praha 6

Zajímá vás, jak podobná kampaň vzniká? Frederik Heyman prozradil své know-how. A nic jednoduchého to teda není!

„Ve své práci začnu 3D skenováním a vytvářím digitální instalace ve virtuálním prostředí. Všechna těla byla nejprve naskenována ve 3D a poté byla sloučena do velkých mechanizovaných sestav. Doplňky Y/PROJECT byly naskenovány také ve 3D a částečně vymodelovány do 3D podoby.

Pokud jste o luxusní francouzské značce Y/Project dosud neslyšeli, s erotickou kampaní Accessories AW19 se to nejspíš rychle změní. S čím přijde dál, je ve hvězdách. Jedno je ale jisté, módní hranice jsou tu od toho, aby se překračovaly a Y/Project se tohoto úkolu nepochybně rád zhostí! 

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
Stačí cvaknout hokejovou legendu a je z vás miliardář

Staré „Najky“ za deset milionů korun? V Kanadě žádný problém!

Karolína Lišková
04. srpna 2019
+ Přidat na Seznam.cz
2 minuty

Společnost Nike je velmi oblíbená nejen u mladých a sportovně založených lidí. V dnešní době tyhle boty za pár tisíc korun nicméně s nálepkou luxusu nosí celý svět. Ale pouze jeden vyvolený za ně zaplatil 10 milionů korun! A to ještě za staré a použité. Řeč je o unikátních Moon shoe neboli měsíčních botách, které vydražil kanadský investor Miles Nadal.

Měsíční boty byly vyrobeny v roce 1972.
Majitelem bot je Kanaďan Miles S. Nadal z Toronta.
Židovský podnikatel vděčí za vše své matce, která ho řádně vychovala.

Ručně ušité tenisky rukou spoluzakladatele společnosti Nike a sportovního trenéra Billa Bowermana se vydražily na konci července za 437 500 dolarů. Bowerman je v roce 1972 ušil speciálně pro běžecké závody, které měly americké atlety kvalifikovat na olympiádu. Vůbec poprvé zde byla použita tzv. vaflovací technika, kdy se hmota nalije do formy a zapeče se do výsledného tvaru doslova jako vafle. Vzniklo pouze 12 párů. 

„Myslím, že tenisková kultura zažívá velký průlom,“

řekl po dražbě Nadal.

Prodej luxusní vily, Praha 6 Hanspaulka – 748
Prodej luxusní vily, Praha 6 Hanspaulka – 748, Praha 6

Luxusem dohání dětství bez peněz

Jedny z nich se teď vyjímají u Milese Nadala doma. Je to přesně ten typ člověka, co má rád staré věci a plesnivé sýry. Kromě bot totiž sbírá i automobily, nejen ty retro. Miluje luxus, který v dětství neznal...

Ve vlastním muzeu už má 99 párů vzácných tenisek v hodnotě téměř dvaceti milionů korun (nepočítáme tam měsíční boty). Vlastní i model z limitované edice Nike, která v letech 2011-2016 vydala pár připomínající tenisky Michaela J. Foxe z filmu Návrat do budoucnosti II se samozavazovací technologií nebo boty ze speciální edice značky Yeezy Kanyeho Westa.

Fotoaparátem to začalo

Pochází z kanadské židovské rodiny, která sice bydlela na nejlepší adrese v Torontu, ale dle multimiliardářových slov neměla rodina tolik peněz jako ostatní sousedé a jeho rodiče se museli pořádně otáčet, aby zabezpečili jemu i bratrovi kvalitní vzdělání a příležitosti.

Když ve svých dvanácti letech dostal fotoaparát, hned jeho mysl napadl byznys plán. Své fotografie prodával. Začínal jako fotograf na dětských táborech, kde si bral za každou fotku smějící se a šťastné ratolesti od rodičů pět dolarů za kus.

Tenhle byznys se natolik rozjel, že Miles musel brzy najmout zaměstnance - své rodiče, kteří fotografie rozváželi a vybírali peníze.

Wayne Gretzky

Díky slavné osobě jménem Wayne Gretzky, což je pro Kanaďany něco jako pro nás Karel Gott, který si Milesovu práci zamiloval, musel mladý fotograf zakázky odmítat, protože prostě nestíhal. Pak už je to jako v pohádce - firma se rozrostla do obřích rozměrů, Miles Nadal se stal několikrát podnikatelem roku a vydělal balík. Takže proč si neudělat radost starými teniskami!

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze