Top hledané
Výsledky (0)
Přinášíme 3 jedinečné koncepty aut, které jednou budou zářit na našich silnicích.

Top 3 světové premiéry nejprogresivnějších konceptů ze Ženevy. To musíte vidět!

Redakční tým
23. března 2019
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
Lamborghini Aventador SVJ Roadster

Není pochyb o tom, že autosalon Ženeva 2019 byl nabitý luxusními auty až k prasknutí. Zvolili jsme tyto 3 modely, jakožto nejprogresivnější! Souhlasíte s naším výběrem?

1. Lamborghini Aventador SVJ Roadster

Luxusní sofistikovanost, agresivita, lehkost a aerodynamika. Jeho motor V12 dosahuje nejvyššího výkonu 566 kW, což je 770 koní. Lamborghini Aventador SVJ Roadster akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,9 s. Výroba je omezena na 800 aut a cena pro evropský trh startuje na zhruba 10.000.000 Kč. Futuristický exteriér z uhlíkových vláken a moderní interiér s designem připomínajícím letecké prostředí vás zkrátka dostane!

Prodej luxusní vily, Praha 6 - Nebušice – 312
Prodej luxusní vily, Praha 6 - Nebušice – 312, Praha 6

2. Ginetta a její „dravec“ Akula

Nový supercar od britské značky Ginetta láká na svůj prvotní vzhled. Je dynamický, moderní, nebojí se zakřivení, které využívá ve svůj prospěch, zlepšují se díky nim jízdní vlastnosti. Výrobci v tomto případě byli smělí a snaha odlišit se od konkurence je zřejmá. Auto má vidlicový osmiválec o objemu 6 litrů, můžete očekávat až 600 koní. Akula slibuje úložný prostor 675 litrů. Na silnice by se mělo v roce 2020 podívat celkově 20 exemplářů. Zbytek bude přibývat v dalších letech. Odhadovaná cena je 13 miliónů Kč.

3. Italdesign DaVinci je umělecké dílo! Uctí 500. výročí Leonarda DaVinciho

Jedná se zatím o designový koncept auta s 100% elektrickým pohonem. Sportovní charakter se propojuje s nejvyšší luxusní elegancí. DaVinci je dvoudveřové kupé s délkou 4,981 mm a šířkou 2,124 mm, ve kterém se pohodlně usadí čtyři cestující. Interiér vozu je značně minimalistický a obsahuje spoustu umělé kůže. Přístrojová deska má 3 obrazovky: jednu digitální s měřením rychlosti, druhou středovou pro nastavení vozu a jeho ovládání a poslední před spolujezdcem. Italdesign zatím nezveřejnil detaily hnacího mechanismu ani informace o ceně.

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze