Top hledané
Výsledky (0)
Za krásnou a čistou pletí stojí geny, péče a samozřejmě luxusní kosmetika. Nepodceňujte její výběr, stokrát se vám to vrátí.

LUXUSNÍ KOSMETIKA

Tereza Janatová
1. 7. 2016
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
LUXUSNÍ KOSMETIKA

Kosmetické přípravky už dávnou nejsou jen ženskou záležitostí. Muži i ženy používají luxusní kosmetiku především k tomu, aby zakryla nedostatky, nebo naopak podtrhla přednosti. Jak jste na tom vy? Pečujete o sebe s láskou?

Tisíce vůní, stovky designů, desítky barev a jen jedna pleť – ta vaše. Ať už se rádi hýčkáte luxusní kosmetikou v podobě krémů, tělových mlék a pleťových masek nebo rády dáváte volnou ruku vaší kreativitě a hrajete si se stovkami barev na paletě očních stínů, rtěnek, laků na nehty v kombinaci s řasenkami, pudrem a make – upem, vždy si dejte záležet na jejím výběru.

RETROUVÉ - luxusní kosmetika

Značka, která vás omladí, představuje vrchol v kosmetické péči. Tato značka kombinuje ty nejnovější technologie a můžete si ji zakoupit také v Praze, kde ji na trh uvedl koncept store Ingredients. Za mottem Retrouvé „Umění, věda, krása“ se skrývá technologicky vystříbené receptury, mimořádně výkonné přípravky, přepychové obaly i dokonalá estetická vizuální stránka.

Pronájem luxusního bytu 3+kk Pařížská, Praha
Pronájem luxusního bytu 3+kk Pařížská, Praha, Praha 1

ESTÉE LAUDER - luxusní kosmetika

„Obdarovat se tou nejkrásnější tváří na světě, není nic složitého, nebo záhadného.“ citát samotné Estée Lauder, který vypovídá snad o všem. Pokud hledáte luxusní kosmetiku s vysokou kvalitou a dlouholetou tradicí na trhu, tato značka vám to nabízí. Estée Lauder je na poli kosmetiky velice uznávaná a nejeden její produkt získal cenu za nejlepší světový produkt určený k péči o pleť.

M.A.C. - luxusní kosmetika

Hledáte opravdu kvalitní dekorativní kosmetiku? Kanadská značka MAC vám nabízí profesionální kosmetiku, která splňuje i ty nejnáročnější požadavky a dlouho vydrží. I když byl ze začátku MAC dostupný pouze pro vyvolené profesionální maskéry, dnes se k této značce dostanou i běžní smrtelníci. Neváhejte, produkty této značky mohou zaplňovat i vaší kosmetickou tašku.

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
Celému světu postupně známá Coco Chanel nalezla opojný „elixír“ v řadách vůní, který je proslulý nejen u žen, ale je dobře znám i mezi muži. Vždy kladla důraz na to, že vůně, kterou žena nosí, je stejně důležitá jako styl, který obléká. Od Coco Chanel pochází heslo: "Luxus musí být zároveň pohodlný. Jinak to není luxus."

Chanel N°5: jak snadné je podlehnout svůdné klasice

Mgr. Jana Höger
19. listopadu 2016
+ Přidat na Seznam.cz
2 minuty
Chanel N°5

Historie parfému a šťastné číslo 5 

Psal se rok 1921, když francouzská módní návrhářka Gabrielle Coco Chanel uvedla svůj první parfém. Svůj parfém nejprve prodávala pouze jako exkluzivní doplněk zákaznícím, kupujícím si u ní její oblečení. Dávala jim malé vzorky a trpělivě čekala, až si o něm dámy mezi sebou řeknou. Samotnou vůni vytvořil Ernest Beuax. Coco si vybrala právě pátý vzorek, který ji Beaux předložil. Číslo pět si udržovala jako své šťastné číslo: její kolekce byly předváděny vždy pátý den pátého měsíce.  

 

 

Chanel No 5
Chanel No 5
Představitelka Chanelu - Gabrielle Coco Chanel

Chanel N°5: synonymum slova parfém

Tento luxusní skvost si vybíraly ženy, které nechtěly vonět ani jako květina (ženy do té doby nosily zpravidla jednoduché soliflory), ani po pižmu nebo po indolickém jasmínu. Ve své podstatě se jednalo o dokonalý parfém pro ženu, která nodila moderní krátké sukně a poslouchala tehdy módní jazzovou hudbu. Pro dnešní ženy je No. 5 naopak symbolem staré kvality a nadčasovosti. Dodnes patří k nejprodávanějším parfémům na světě, i když některým ženám trvá, než si k N°5 najdou cestu.

Flakon slavného parfému Chanel N°5 byl navrženo v minimalistických liniích tak, aby připomínal karafu na whisky. Tvar, jež byl inspirován pařížským Place Vendome No.5 se stal ikonou dvacátého století.

Luxusní byt na prodej Praha 1 - 124m
Luxusní byt na prodej Praha 1 - 124m, Praha 1

Jaké vůně se skrývají v N°5

Hlava obsahuje tuniské neroli, ylang-ylang a aldehydy. Samotné srdce se skládá z jasmínu z Grasse a absolutní májové růže. Základ je vystavěn ze santalu, vetiveru a vanilky. Aldehydy jsou „kořením“ parfému, zdůrazňují jeho květinové složky, propůjčují jim zvláštní jiskřivost. Ernest Beauxe byl první, kdo začal při výrobě používat tyto zvýrazňovače vůní.

Vliv na složení parfému měly i vzpomínky Coco Chanel z dětství. Život v klášterním sirotčinci byl prosycen vůněmi vyvařovaného povlečení, skříní s prádlem s růžovým dřevem a podlah vydrhnutých hrubým lojovým mýdlem. Inspirací jí byla i opojná vůně jasmínu, levandule a růží vycházejících ze zahrad. Snad právě proto se nedá porovnat s žádným jiným parfémem.

„Parfém je neviditelný, ale nezbytný a nenahraditelný módní doplněk. Avizuje, že žena přichází, a připomíná ji, když už odešla.“ Coco Chanel

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze