Top hledané
Výsledky (0)
Vítěz Survivoru stále skóruje v počtu sledujících

Mikýř se stal druhým nejznámějším influencerem v Česku. Předběhl Leoše Mareše a Nikol Leitgeb, první místo se nezměnilo už několik let

Zuzana Hudáčková
03. července 2024
+ Přidat na Seznam.cz
3 minuty
Mikýř s trofejí - výhra Survivoru

Po výhře Survivoru se Martin Mikyska alias Mikýř bleskurychle dostal mezi nejznámější influencery v Česku. Přeskočil na druhé stříbrné místo, na kterém se předtim už dlouhou dobu držel Leoš Mareš. Zamíchal tak pořadím, které bylo stále stejné už několik let. Na zlaté příčce stále zůstává youtuber Karel Kovář alias Kovy. Výsledky vyplývají z pravidelného průzkumu, který provádí Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické (VŠE). Průzkum se koná každý půl rok od podzimu 2019. Jde o anketu ve věkové kategorii od 15 do 34 let. Ptají se přibližně 400 lidí.

Odkud možná znáte Mikýře?

Ped 2 lety moderoval předávání cen České hudební akademie Anděl, tím se dostal do většího povědomí širší veřejnosti. Je několikanásobný vítěz ve snowboardingu v České republice. Nyní má svůj pořad na Primě s názvem:  Mikýřova hysteorie českých dějin. Přináší netradiční pohled na české dějiny a diváky provádí známými místy s trochou svého humoru.

Byl také například v Show Jana Krause a moderuje kulturní akce.

Mikýřova úžasná pouť internetem (MÚPI)

Zkráceně MÚPI je komediální pořad, který vysílát internetová televize MALL.TV. Mikýř si dělá legraci z influencerů na internetu. Satiricky komentuje tiktokery, youtubery a celebrity. První epizoda vyšla v roce 2020 a jmenuje se Bouře jménem Richard Krajčo řádí na internetu.

I přes veškerou jeho tvorbu ho na druhé místo katapultovala právě účast v televizní show z ostrova. Dostal se tak do velmi širokého povědomí veřejnosti a oslovil i jiné věkové kategorie.

Obrovskou zásluhu na jeho úspěchu má jeho tým, který byl na Survivor skvěle připraven. Ve svém týmu má velmi zkušené marketéry, kteří předpřipravili obsah na instagram a další sociální sítě předem. Mikýř je známý svým smyslem pro humor a ironii. Tým nezahálel a od začátku show tvořili příspěvky spojené se soutěží a tzv. Mikýřovským humorem. Survivor jim k tvorbě obsahu doslova nahrával, materiálu měli víc než dost. Za tak velkým úspěchem stojí tedy nejen Mikýř, ale i pohotový tým. Celou dobu kolem něj utváří projekty, které oslovují široké publikum. Soustředí se především na sociální sítě, ale i na fanoušky mimo stabilní okruh.

Jediný rozhovor v životě

Po výhře Survivoru se Mikýř rozhodl uspořádat v O2 aréně duel s Ondřejem Novotným (moderátor Survivoru a český podcaster). Inspirací této show byl Marešův - Jediný koncert v životě.

Mikýřovi tato show přinesla přes 20 000 nových odběratelů. Zastínil dokonce i platformu Jana Stracha - The Mag.

https://www.youtube-nocookie.com/watch?v=J2Cc5hFfuLE

TOP 15

První tři místa jsou tedy jasná: Kovy, Mikýř, Leoš Mareš

Bramborové místo patří: Anně ŠulcNikol Leitgeb se dlouho držela mezi top třemi nejznámějšími influencery. Nyní se propadla až na 5. místo. Přeskočila ji právě Anna Šulc, která se už delší dobu pohybuje ve vyšších příčkách. Z nejznámější patnáctky úplně vypadl Adam Kajumi, který se pravidelně umisťoval v top 10. Z ženských influencerek se propadla Shopaholic Nicol

Za poslední půl rok se do hvězdné desítky probojovala také Be Ha Nguyen. Obsadila 6. místo. Velkým překvapením je, že se v tabulce zjevila z ničeho nic. Dosud vůbec nebyla ani v top 15.  7. místo patří Sugar Denny. Další novinkou a vycházející hvězdou je Dominique Alagia. Ta se ocitla na 8. místě

9. místo: Shopaholicadel, 10. místo: Steak, 11. místo Jirka Král, 12. místo: FattyPillow, 13. místo: Kazma, 14. místo: Ben Cristovao, 15. místo: Petr Mára

Prodej luxusní vily 7+kk, Praha východ - 370m2
Prodej luxusní vily 7+kk, Praha východ - 370m2, Okolí Prahy

Influencer monitoring

Cílem výzkumu Influencer monitor je přinášet informace, kdo jsou aktuálně nejznámější influenceři v českých podmínkách a jak je mladí Češi vnímají. Studie se ale zaměřila i na související otázku, jaká sociální média dnes mladí Češi nejčastěji používají a jak se využívání jednotlivých sociálních médií vyvíjí v čase. Filtračním kritériem pro zahrnutí do výběrového souboru byla alespoň hodina týdně strávená na internetu.

V posledních letech se pořadí průzkumu zásadně nezměnilo. Nyní nastala nová změna. Uvidíme, jak dlouho zůstane stejné a zda se Mikýř udrží i nadále.

Zdroje: autorský článek, ČTK, YouTube, VŠE

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze