Top hledané
Výsledky (0)
Luxusní značka Chanel představila jarní a letní kolekci, která dýchá pozitivní atmosférou, originalitou a podněcuje kreativního ducha.

Chanel hýří barvami: ready to wear jaro/léto 2017

Eva Ledecká
24. 3. 2017
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
Chanel hýří barvami

Dokonale sladěné pastelové a křiklavé barvy i jedinečné modely v černé a bílé. To jsou hlavní rysy nové luxusní kolekce Chanel ready to wear jaro/léto 2017.

Vpusťte barvy a originalitu do svého světa

Nadcházející sezóna bude v podání Karla Lagerfelda výjimečná. Svítivé i pastelové barvy plné energie se vyjímají na perfektně a originálně navržených krátkých bundách, šatech, sukních i skvěle padnoucích sakách. Originalitě se nevyhnuly ani doplňky v podobě pestrobarevných dámských kšiltovek, luxusních kabelek, punčochách a dokonalých modelech jarní a letní obuvi. Jednoduché linie páskových sandálů v různých barvách, elegantní baleríny i vysoké boty s otevřenou špičkou luxusně doplní unikátní outfity.

Kolekce stvořená pro objevení kreativity

Produkty v nové kolekci jsou jako stvořené pro originální míchání a vrstvení, což podněcuje kreativitu své nositelky. Najděte v sobě i vy umělecké sklony a nechte se inspirovat touto odvážnou a hravou luxusní kolekcí, která rozzáří následující sezónu.

Pronájem RD, Průhonice - 260 m2
Pronájem RD, Průhonice - 260 m2, Okolí Prahy

Pomyslnou třešničku na dortu jarní a letní sezóny představují nové designy slunečních brýlí Chanel.

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
Každý příběh začíná momentem. A některé momenty mohou změnit život navždy. Defining moments. To je nová kampaň pánské luxusní značky Ermenegildo Zegna.

Robert De Niro součástí nové strategie Ermenegildo Zegna

Eva Ledecká
08. dubna 2017
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
Robert De Niro and  McCaul Lombardi

Defining moments

V nové kampani značky Armenegildo Zegna hraje hollywoodská legenda Robert De Niro a mladý herec McCaul Lombardi. Obě hvězdy filmového plátna oděny do luxusních obleků a košil vedou konverzaci o tom, jaké momenty v životě byly pro ně určující. Právě tato konverzace je ústředním prvkem kampaně, která nastartovala nový směr značky.

Nový směr kampaní značky Ermenegildo Zegna

Uměleckým ředitelem kampaně je Alessandro Sartori, který do společnosti Ermenegildo Zegna přinesl novou energii, čerstvý vítr a originální nápady. Tato kampaň, která představuje luxusní pánské oblečení Ermenegildo Zegna pro sezónu jaro/léto 2017, předznamenává novou strategii značky. 

Podle Alessandra Sartori se jedná o první fázi změny, ve které luxusní značka dává přednost lidské konverzaci před běžným monologem, jenž se tradičně soustředí jen na předvedení produktu.

Vila na prodej Praha 6 - 755m
Vila na prodej Praha 6 - 755m, Praha 6

Definig moments je o lidech, kteří značku nosí

Stejně jako ruce, které na kolekci pracují, je součástí příběhuznačky její definice lidmi, kteří ji nosí. Jsou to lidé z různých koutů světa, lidé s odlišnými zkušenostmi, lidé různých povah a generací. Jsou to lidé, kterým určující momenty změnily život.

Nová strategie vznikla z důvodu měnícího se trhu, i celé společnosti. Úspěšná firma musí nabízet produkty, které se potkávají s očekáváním zákazníků. Defining moments je pro luxusní značku nová cesta a my ji s napětím budeme sledovat.  

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
Ermenegildo Zegna
Via dei Condotti 58 Roma Italy
+39 06 6994 0678