Top hledané
Výsledky (0)
Mezinárodně proslulá herečka a modelka se stala protagonistkou mezinárodní kampaně Portuguese Jewellery asociace AORP - Portuguese Jewellery and Watchmaking Association. Hlavním cílem luxusní kampaně je otevřít nové cesty pro portugalský šperkařský a hodinářský průmysl.

Ojedinělá kampaň: Portuguese Jewellery a Milla Jovovich

Eva Ledecká
18. ledna 2017
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta

AORP - Asociace portugalského šperkařství a hodinek (the Portuguese Jewellery and Watchmaking Association) je soukromá společnost, která reprezentuje přibližně 60 % šperkařské produkce v severním Portugalsku. V tomto regionu je soustředěno největší množství portugalské produkce šperků a vždy zde mělo šperkařství silnou tradici. Sdružuje přibližně 400 společností a pokrývá zlatníky, šperkaře, výrobce hodinek a další přidružené obory.

Milla Jovovich v kampani Portuguese Jewellery
Milla Jovovich v kampani Portuguese Jewellery
Milla Jovovich v kampani Portuguese Jewellery

Milla Jovovich tváří luxusních portugalských šperků

Celosvětově proslulá herečka Milla Jovovich má za sebou úspěšnou kariéru v oblasti módy a filmu. Je známá svou rolí ve filmu Pátý elemet (1997), Ultraviolet (2006) a Resident Evil. V lednu 2017 bude představen debut nového filmu, Resident Evil: Final Chapter. Milla je také módní návrhářka a zpěvačka a pro AORP byla jasnou volbou, neboť dokonale svým profilem zapadá do strategie kampaně. Omráčí nás v luxusním účesu sčesaným dozadu a zářivě červené rtěnce, v moři zlata či v blýskavých šatech.

Byt na prodej Praha 5 - 75m
Byt na prodej Praha 5 - 75m,

Luxusní kampaň, která nemá obdoby

Mezinárodní reklamní kampaň je největší investicí v tomto sektoru. Vedle samotné luxusní kampaně, která představuje investici ve výši zhruba 750 tisíc eur pro minulý i letošní rok, jsou to navazující mezinárodní akce, na které bude potřeba přibližně 2 miliony eur.

Ana Freitas, prezidentka AORP, vysvětluje: "Toto je zlatý moment Portuguese Jewellery. Jako jedna z nejtradičnějších odvětví v zemi, zažívá portugalské šperkařství období obnovení růstu, a začleňování do mezinárodního kontextu. Tato kampaň si klade za cíl povzbudit a podpořit internacionalizaci portugalských značek a umístit je na pozici prémiových producentů."

Kampaň je součástí motivační strategie pro export produktů v následujících 5 letech. V Portugalsku se jedná o průmysl, který zaznamenal  v posledních letech vysoký růst exportu: od roku 2008 vzrostl vývoz o 500 %. 

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
AORP
Avenida Rodrigues de Freitas 204 4000-416 Porto Portugal
+351 225 379 161/2/3