Top hledané
Výsledky (0)
Značka La Roche-Posay, která podporuje iniciativu zvyšující povědomí o působení slunečního záření na pokožku, přišla s revoluční náplastí, která prý může zabránit spálení vaší kůže! Nezní to luxusně?

Ochrání nás náplast La Roche-Posay od spálenin?

Tereza Janatová
1. 7. 2017
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
My UV Patch

**byt/20596**UV Patch Senzor monitoruje stav vaší pokožky v reálném čase, když se pohybujete na slunci. Jedná se o luxus, opravdového pomocníka nebo je to zbytečnost a pouhý marketingový tah, který by měl přinutit zákazníky kupovat více produktů značky La Roche-Posay?  

My UV Patch
My UV Patch
My UV Patch

Na první pohled se může tento revoluční výrobek jevit jako luxusní cenný pomocník, který, jak prezentuje sama společnost, bojuje proti rakovině kůže a spáleninám od slunce. Ve výsledku doporučuje své výrobky, ale na druhou stranu vás k ničemu nenutí. Nálepka však představuje určitou estetickou přítěž, kterou na sobě ne každý snese.

Jak náplast vlastně funguje?

Ultralehká pružná náplast ve tvaru srdce, kterou je nutné nalepit na pokožku, je tvořena čtverečky v bílé a odstínech modré barvy. Obsahuje fotosenzitivní barviva, která při vystavení UV záření mění svou barvu. Speciální aplikace MY UV PATCH zahrnuje fotoaparát, který tyto odstíny dokáže skenovat a vyhodnotit hodnoty expozice AVA a AVB. Uživatel potom získá zpětnou vazbu s aktuálním stavem a doporučením, jaký výrobek si koupit a jak ho používat.

Prodej slunného bytu 3+kk, Praha 1 - 104
Prodej slunného bytu 3+kk, Praha 1 - 104, Praha 1

Náplast je revoluční hlavně v tom, že dokáže zjistit odstín vaší pleti, což je hodnota, kterou poté při výsledcích a doporučeních zohledňuje.

Zdraví na úkor estetiky

Bohužel s rádoby luxusní náplastí je to tak, že pokud ji budete chtít používat, bude vidět. Jako ideální místo totiž společnost doporučuje hřbet ruky a doba, po kterou byste ji měli nosit, představuje 3-5 dní.

Řekněme si to upřímně, chodit 5 dní na naší vysněné dovolené s modrobílou nálepkou ve tvaru srdce na ruce, není zrovna luxusní záležitostí. Jedná se však o první výrobek svého druhu, tak je možné, že se brzy objeví ve snesitelnější variantě.

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze
Model Oppo R9 je příjemným překvapením v pětici nejlepších smartphonů. V 1. čtvrtletí tohoto roku bylo prodáno téměř 9 miliónů telefonů, které pocházejí ze světové velmoci - Číny.

Smartphone OPPO R9s: v prodejnosti hned za iPhonem!

Mgr. Jana Höger
23. července 2017
+ Přidat na Seznam.cz
1 minuta
OPPO smartphone

Luxusní konkurence

Prvnímu čtvrtletí roku 2017 podle údajů Strategy Analytics vévodí americká firma Apple se svými dvěma smartphony iPhone 7 a 7 Plus. Další v pořadí, tedy na třetím místě žebříčku nejprodávaných mobilních zařízení, je Oppo R9s. Překvapivý moment? Ano, Oppo porazil i luxusní modely společností jako jsou Samsung, Huawei a LG.

OPPO telefon
Luxusní design mobilu
OPPO telefon

Žebříček nejprodávanějších mobilních zařízení

1. iPhone 7 (21,5M)

2. iPhone 7 Plus (17,4M)

3. Oppo R9s (8.9M)

4. Samsung Galaxy J3 (6.1M)

5. Samsung Galaxy J5 (5M)

Strategie Analytics také dodává, že výrobce Oppo je se svým prodávajícím se smartphonem luxusním číslem jedna v Číně.

Luxusní townhouse Troja 407m
Luxusní townhouse Troja 407m, Praha 7

Zaměřen na luxusní fotografie

Největší okázalostí tohoto telefonu je bezesporu 16 megapixelový telefon s širokoúhlým objektivem a 16 megapixelovou přední kamerou pro tzv. high-res selfies. Mimo jiné hlavní fotoaparát nabízí světelnost objektivu f/1.7, což je už příslib velmi slušných výsledků i při horším světle. Telefon je 5,5 palcový Full HD displejem. Mobil v sobě ukrývá čipset Qualcomm Snandragon 625 se 4 GB operační paměti. Potěšením také je úložiště s kapacitou 64 GB, které se dá rozšířit paměťovou kartou. Oppo R9s si bere energii z akumulátoru o kapacitě 3 010 mAh, díky technologii VOOC je možné jej nabíjet bleskurychle. Tento mobilní telefon se v Číně prodává za cenu jen něco málo přes 370 EUR, tedy necelých 10 000 Kč.

Letem světem, společnost OPPO

Oppo je dceřinou společností BBK Electronics, významné čínské skupiny, která vlastní také značky smartphone Vivo a OnePlus.

Společnost Oppo byla založena v roce 2004. Nejprve se však specializovala na výrobu MP3 a Blu-ray přehrávačů. V roce 2011 začala pronikat do odvětví smartphonů a postupně se rozrůstala mimo svůj domácí trh v Číně.

Měli jste už možnosti vyzkoušet si toto luxusní mobilní zařízení značky Oppo? 

Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze