Italský módní návrhář a kreativní ředitel Valentino, Pierpaolo Piccioli, se rozhodl, že na jaře dopřeje mužům pohodlí. Luxusní kolekce S/S 2018 je silně ovlivněná prvky streetwear a sportu, bohatá na řemeslné zpracování, propracované detaily, energii, funkčnost a skoupá na eleganci. Objevují se sportovní bundy, nadměrné košile, uvolněné kalhoty a luxusní objemné kožené tašky. Zkrátka, pohodlí až na prvním místě!
Kolekce je plná živých a rozmanitých barev v odstínech zelené, červené, modré, oranžové nebo žluté v kombinaci s pastelovými odstíny. Nechybí ale ani černá a bílá klasika. Dále se objevují jednoduché linie a vyšívání na nečekaných místech. Kolekce mísí styly a hýří rozmanitostí. Ta není náhodná, což potvrzuje sám Pierpaolo Piccioli.
Že má za sebou Pierpaolo Piccioli dlouhou kariéru návrháře doplňků u společnosti Fendi se promítlo i v kolekci S/S 2018. Jejím dominantním prvkem jsou tenisky typu sneakers. Každý pár tenisek má svou vlastní koláž vícebarevného pleteného textilu a aplikací. Objevují se například totemové symboly, cik cak stehy nebo loga. Nepochybujeme, že se náročnost zpracování promítne na ceně a dostupnosti - exkluzivita zajištěna!
Nově se objevuje logo VLTN, které je vykreslované v tradičním písmu luxusní značky a zdobí trička, košile i mikiny. Luxusním kousek se staly šátky přidělané k bílým košilím, na kterých je vyobrazené starší ikonické logo z 80 let.
Nová kolekce značky Valentino mě samotnou uvedla do rozpaků. Na jednu stranu se mi strašně líbí nová verze klasických béžových kalhot, které vypadají úžasně i v nové plandající podobě v kombinaci s bílou košilí a prošívaným páskem. Na stranu druhou vidím děs!
Nechci být kritická, ale kdybych nějakého muže viděla v takových teplákovkách, asi bych mu hodila korunu. Rozhodně tady nevidím um luxusní značky. A ty obří barevné tašky? Těm se tady v dobách socialismu říkávalo "šedý mor". A to vím, protože jsem je viděla na výstavě o historii módy.
Za mě tedy velké mínus pro absolutní asexuálno. A já si myslela, že když jsem minulý týden byla večer na drinku v centru Prahy, tak ty teplákovky všude kolem byl jen špatný vtip. Asi se doba mění a ze sexsymbolu muže á la elegantní James Bond tu teď máme trend muže, jako byl Borat?! To musí přestat!