Top hledané
Výsledky (0)
Surrealistická kampaň Gucci Spring Summer se nese v duchu svobody.

Na modelky zapomeňte! V jarní kampani Gucci má hlavní roli kůň! Co na to ochránci zvířat?

Martina Šmalclová
10. března 2020
+ Přidat na Seznam.cz
2 minuty

Jízdu tímhle bourákem mu budete závidět

Kůň v bazénu, kůň na palubě letadla, kůň na sedačce spolujezdce v kabrioletu, kůň v dopravní zácpě v Los Angeles, kůň v myčce, kůň jako domácí mazlíček před televizní obrazovkou nebo kůň volně pobíhající po pláži. V aktuální Gucci kampani nehrají prim modelky ani luxusní oblečení, jak jsme byli dosud zvyklí, ale symbol svobody a nespoutanosti, oblíbený lichokopytník, z jehož hřbetu zažijete dost možná nejkrásnější pohled na svět.   

Pod tlakem veřejnosti

Je to více než rok, kdy měl Gucci na talíři kauzu s černým rolákem Balaclava, který u veřejnosti vyvolal vlnu nevole. Čím se tenkrát značka provinila? Svetr připomínal svým provedením blackface, karikaturu zesměšňující černochy. Značka jej okamžitě stáhla a byl klid. Když jsme proto uviděli novou kampaň SS20 s koněm v netypických situacích v hlavní roli, první co nás napadlo, bylo to, jestli tenhle počin taky nezpůsobil pozdvižení a víte co? Nezpůsobil!

Ochránci jsou v klidu

Budete se tomu možná divit, ale ochránci zvířat i veřejnost tentokrát zůstali absolutně v klidu. Možná za to může dokonalé a umělecké provedení kampaně, které vybízí k tomu, pořídit si tohohle čtyřnohého miláčka domů a hlavně nad příběhem přemýšlet.

Paradoxní scénáře

Kreativní ředitel Alessandro Michele, filmový režisér Yorgos Lanthimos a umělecký režisér Christopher Simmonds, kteří za kampaní stojí, nabízejí totiž divákům několik výše uvedených paradoxních scénářů, ale jejich výklad ponechávají čistě na nich.

Otevřít v galerii (7)
Zdroj: gucci.com
Otevřít v galerii (7)
Zdroj: gucci.com
Přejít na e-shop
Zdroj: farfetch.com
Otevřít v galerii (7)
Zdroj: gucci.com
Přejít na e-shop
Zdroj: farfetch.com
Otevřít v galerii (7)
Zdroj: gucci.com
Přejít na e-shop
Zdroj: farfetch.com

Láska na první poslech

Něžnou atmosféru celé kampaně dokonale podtrhuje song Everybody’s Talkin od Harryho Nilssona, který ji provází od začátku do konce. Bravo, bravo, bravo, tohle se Guccimu povedlo. Celý tenhle luxusní počin má ale přeci jenom jeden malý háček… vůbec jsme nezaregistrovali, jak nová kolekce SS20 vlastně vypadá, co Gucci nabízí a prodává, ale jedno víme určitě. Koně musí mít s lidmi božskou trpělivost! 

Další fotografie z kampaně najdete v galerii na konci článku.

Prodej luxusního bytu s terasou - Praha 4
Prodej luxusního bytu s terasou - Praha 4, Praha 4
Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze