Vstup Ferrari na trh s luxusními SUV auty byl dlouho vysoce očekávaný. Ferrari svou debutující novinku představila v úterý, model nese název Purosangue a jde o první auto vůbec od této značky, do kterého se pohodlně usadí i rodina.
První model pro čtyři
Luxusní byt na prodej Praha - 320m, Praha 5
Zobrazit nemovitost
Ferrari po letech čekání odhalilo nový model SUV. Název Purosangue, který model nese, v překladu do češtiny znamená plnokrevník. A už teď je na více než rok dopředu vyprodáno, a to i přesto, že ho ještě neměl nikdo možnost vyzkoušet. Ferrari chtělo představit takový model, který bude nejen rychlý, hbitý a luxusní, jako je u jejich aut zvykem, ale nově také pohodlný a prostorný, což už tolik obvyklé nebývá. Ferrari poprvé ve své historii nabídlo zákazníkům auto pro celou rodinu. O modelu se sice mluví jako o SUV, Ferrari ale několikrát avizovalo, že fakt, že auto bude mít čtyři vyvýšená sedadla, nutně nemusí znamenat, že jde o auto z této kategorie. Mnohem více se ztotožnili s kategorií crossover. Ferrari se dlouhá léta rodinnému designu bránilo, doba se ale mění a potřeby zákazníků jsou na prvním místě. O tom, že jde o auto opravdu pro celou rodinu, svědčí také kufr s objemem 473 litrů. I přes označení "rodinné auto" se z nuly na sto odstanete za 3,3 sekundy, Cesta na lyže nebo k moři by tak mohla být trošku rychlejší než obvykle.
Otevřít v galerii (1)
Design palubní desky Zdroj: Ferrari
Brzy ho uvidíme i v Česku
České zastoupení této automobilky už má na čekací listině více než 20 zákazníků, kteří v tomhle autě budou brázdit české silnice. Auto by mělo být k dispozici na přelomu následujícího jara a léta. Rozhodně ale není snadné ho sehnat. K tomu, abyste ho dostali, nestačí mít peníze. Tahle novinka je totiž opravdu pro VIP zákazníky a dlouhodobé fanoušky značky, kteří už v garáži nějaké to Ferrari mají. A obvykle ne pouze jedno. A čím déle, tím lépe. Ferrari zkrátka chce, aby si tuhle novinku užili dlouhodobí zákazníci, kteří mají ke značce vztah. Kdyby auto dostal každý zájemce, ztratilo by punc luxusu. To si Ferrari moc dobře uvědomuje, přesto i přes enormní dlouhodobý zájem nemá v plánu uspokojit všechny. Jak se tedy k tomuhle luxusnímu kočáru pro celou rodinu dostat co nejdříve? Snad jen doufat, že ho někdo odřekne. A cena? Neoficiálně se mluví o 390 tisících eur, což je v přepočtu více než 9,5 milionu korun.
A vzhledem k tomu, že jde o jeden z nejočekávanějších modelů aut za poslední roky, reakce na sebe nenechaly dlouho čekat.
"Jsem fanoušek Ferrari. Ale kdybych si měl koupit SUV, radši bych si koupil to od Lamborghini. Tomuhle designu chybí osobnost, energie a duše,"
napsal jeden z fanoušků na sociálních sítích.
Jezdci Formule 1, kteří jsou momentálně v týmu Ferrari, naopak oba novinku podpořili.
"Prostě neskutečné,"
napsal na sociálních sítích Charles LeClerc. Přidal se k němu i jeho týmový kolega.
"To potřebuju,"
sdílel na svém Instagramu Carlos Sainz.
SUV trh je zajímavý i pro ostatní automobilky
Ferrari není jedinou značkou luxusních vozů, která se rozhodla expandovat na SUV trh. V minulosti se do neprobádaného prostředí vydalo Porsche, Lamborghini nebo Bentley. Ferrari v tomto období něco podobného zásadně odmítalo. V roce 2017 se ale začalo mluvit o velkých plánech značky. Ty pak potvrdil i tehdejší generální ředitel skupiny, pod kterou automobilka spadá. Výsledek několikaletého snažení je tu. Uvidíme, jak si italský plnokrevník povede.
Soubory cookie jsou malé textové soubory umístěné na Vašem prohlížeči. Tento web používá soubory cookie k zapamatování Vašich předvoleb a nastavení, přihlašování, zobrazení přizpůsobených reklam a k anonymní analýze návštěvnosti webu.
V případě, že chete Váš souhlas specifikovat, využijte následující formulář sloužící ke konfiguraci předvolb Vašeho souhlasu. Váš souhlas máte možnost zadat dle Vaších preferencí pole jednotlivých oblastí:
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné zobrazování seznamu oblíbených nemovitostí, působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat Vaše nastavení a preference.
Pokročilé analytické funkce
Pokročilé analytické funkce pracují s anonymními daty o Vaši návtěvě. Nástroje třetích stran (např. Google Analytics) nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek a lépe porozumět, jak Vám stránky přizpůsobit.
Personalizované nabídky
Díky těmto cookies Vám máme možnost zobrazit personalizované nabídky, vybraný obsah a reklamy na webových stránkách třetích stran a na sociálních médiích.